#484 'Do trzech razy śmierć' Jenny Blackhurst

 

Kolejna autorka, której książki biorę i czytam w ciemno. Dobrze jest mieć pulę twórców, którzy piszą regularnie i dostarczają najczęściej fenomenalnej rozrywki. Czy tym razem też tak było?

'Była nie do zatrzymania. Była siłą, z którą należało się liczyć. Została stworzona do tej roboty.'

Detektyw Tess Fox zjawia się na miejscu zbrodni, ale po jego weryfikacji dochodzi do wniosku, że jej popełnienie jest praktycznie niemożliwe. Zgłasza się więc po pomoc do swojej przyrodniej siostry, która jest zawodową oszustką. Czy te dwie skrajne profesje uda się połączyć aby rozwiązać to konkretne i kolejne niewyjaśnione morderstwa?

Autorka znana jest raczej z thrillerów, więc zdziwiłam się zapowiedzią serii kryminalnej. Mimo to miałam spore oczekiwania, bo poprzednie historie były naprawdę warte uwagi, więc i poprzeczka ustawiona dość wysoko. Po kilku rozdziałach wiedziałam już, że to jest to i inny gatunek nie odstaje od poprzednich pozycji.

Głównymi bohaterkami są przyrodnie siostry. Jedna z nich jest oszustką, a druga policjantką. Mamy więc dwa zupełnie różne światy, które są wzajemnie od siebie zależne. Rozwiązanie zagadki opiera się jednak na bezpośrednim połączeniu tych światów.

'Mamy zabite deskami drzwi i zabójcę, który rozpłynął się w powietrzu.'

Perfekcyjny początek nowej serii kryminalnej. Jestem usatysfakcjonowana i czekam na więcej! Wątek magii i iluzji to coś, co dało tej zagadce wiele tajemniczości i wręcz nie można domyślić się rozwiązania. Nawet po jego otrzymaniu jestem pewna, że sama nigdy bym na nie nie wpadła. Świetna historia i nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kolejny tom. A wy koniecznie czytajcie!

'Jednego możesz być pewna: kanciarz jest zawsze najmądrzejszą osobą w pokoju.'

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger