#479 'Idealny tata' John Glatt

 

Już jakiś czas temu dodałam tę książkę do przesłuchania i w końcu nadszedł czas, aby się z nią zapoznać. Czy było warto?

W 2018 roku po podróży służbowej nagle zaginęła kobieta w ciąży i jej dwie małe córeczki. Mąż kobiety po zgłoszeniu zaginięcia zaczął udzielać wywiadów i prosić, aby jego rodzina wróciła do domu. Okazało się jednak, że to on był sprawcą tragedii i zamordował całą swoją rodzinę. Dlaczego? Co nim kierowało?

Reportaż prowadzi nas przez całe życie małżeństwa. Jak każde miało swoje wzloty i upadki, ale wydawało się być normalnym związkiem. Na świecie pojawiły się dwie córki pary i nagle coś zaczęło się psuć. Ostatnie chwile życia Shanann Watts i jej dwóch córek, Belli i Celeste znamy z opowieści mężczyzny winnego ich śmierci. Ojca i męża. I ta opowieść jest druzgocąca.

Historia naprawdę mną wstrząsnęła. Cały czas miałam z tyłu głowy, że to wydarzyło się naprawdę. To nie jest fikcja literacka. Zamordowaną kobietę i jej dzieci można znaleźć w internecie, można sprawdzić jak wyglądały. Straszna zbrodnia, której nie potrafię zrozumieć. Polecam ten tytuł każdemu, warto poznać tę historię.

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger