#475 'Pudło. Opowieści z polskich więzień' Nina Olszewska

 

Lubię od czasu do czasu sięgać po reportaże. Szczególnie takie, które opisują interesujące mnie historie, bo dzięki temu mam okazję poszerzać swoje horyzonty. Czy tak było również w tym przypadku?

'Niektóre firmy, zanim wprowadzą swoje produkty do galerii handlowych czy na stadiony, testują je w więzieniu. Jeśli umywalka czy sedes przetrwa tutaj, da sobie też radę w publicznym szalecie.'

Wiele jest filmów i seriali, które opisują życie więźniów. Ten reportaż miałam na uwadze już od dłuższego czasu i nie żałuję, że po niego sięgnęłam. Przedstawione historie pokazały życie za kratami z innej perspektywy. I nie tylko życie, bo samych więźniów również. Okazuje się, że często są to ludzie, którzy po prostu gdzieś po drodze w życiu się zagubili. Ale nie tylko. Niemniej warto jest przeczytać tę książkę, polecam!

'W lutym 2020 roku najbardziej pożądane i najczęściej czytane w iławskim więzieniu książki to trylogia Blanki Lipińskiej, erotyczne powieści bijące rekordy popularności również po drugiej stronie muru.'

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger