#419 'Zabójcza terapia' Hanna Greń

 

Jakim zaskoczeniem była dla mnie ta zapowiedź. Po zakończeniu poprzedniego tomu byłam pewna, że było to jednocześnie zakończenie całej serii, a okazało się, że byłam w ogromnym błędzie. Czy kolejny tom serii z Dionizą Remańską okazał się być równie dobry co poprzednie?

'Chciał odzyskać dawną Dionę, a ujrzane w jej oczach iskry dały mu nadzieję, że ta chwila jednak nadejdzie. Musiał tylko uzbroić się w cierpliwość.'

Po minionych wydarzeniach Diona ląduje w ośrodku rehabilitacyjnym. Walczy o powrót do zdrowia i chciałaby zrobić to szybko. Pewnego dnia jednak znalezione zostają zwłoki kobiety, a instynkt Diony nie pozwala jej przejść obok tego wydarzenia obojętnie. Kto jest zabójcą? I czy będą kolejne ofiary?

Historia prowadzona jest na kilku płaszczyznach. Głównie poznajemy wydarzenia z perspektywy Diony, jednak przeplatają się one z wydarzeniami z przeszłości jednej z ofiar oraz z perspektywy zabójcy. Z początku nie wiedziałam dlaczego akurat z perspektywy tej konkretnej ofiary poznajemy wydarzenia z przeszłości, ale z biegiem historii wszystko się rozjaśnia.

Sama zagadka nie była specjalnie zawiła, dość szybko udało mi się wytypować zabójcę i pod koniec okazało się, że miałam rację. Czy to źle? Absolutnie, bo pomimo tego lektura była na tyle wciągająca, że nie zauważyłam kiedy mijają kolejne strony i zbliżam się do końca.

'(...) wiedziała więc, że tym, co zostali, łatwiej jest przyswoić informację o nieszczęściu, gdy mogą kogoś o nie obwinić.'

W moim odczuciu była to najsłabsza póki co część serii. Nie oznacza to jednak, że ogólnie była kiepska. Sama sprawa wydawała się dość łatwa, jednak sytuacja w której znalazła się Dioniza Remańska tego wymagała. Jestem pewna, że jak tylko bohaterka wróci do zdrowia to i sprawy będą na powrót zawiłe i skomplikowane. W tym przypadku sam fakt otrzymania kolejnej części był ogromną niespodzianką. Dlatego też polecam każdemu, kto przerwał w jakimkolwiek momencie lub w ogóle nie zaczął. Ta seria jest warta poznania!

'W obecnej sytuacji mogła tylko czekać, co tak bardzo kłóciło się z jej charakterem, że omal nie pękła ze złości.'

OCENA: 7/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger