#378 'Nie patrz' Marcel Moss

 

Od momentu, kiedy skończyłam pierwszy tom cały czas miałam z tyłu głowy, że chcę czytać kolejny. Nie trzeba było długo czekać, bo właśnie po niego sięgnęłam. Czy okazał się równie dobry?

'Mój ból jest miłością. Cierpienie - radością. Me krzyki - wdzięcznością. Ty, pani - całością. Oddaję ci siebie. Oddaję ci ciało. Pozwalam na wszystko. I wiecznie mi mało.'

Ewa jest psychoterapeutką, która w internecie ma bardzo dobre opinie. Po godzinach pracy nie potrafi sobie jednak poradzić z własnym życiem. Pewnego dnia otrzymuje wiadomość od swojej byłej pacjentki Martyny z zadaniem, którego wcale nie chce wykonać. Jednak musi to zrobić, ponieważ kobieta jako jedyna wie co Ewa zrobiła przed laty. Jak się to skończy?

Historia prowadzona jest z perspektywy kilku bohaterów. Pozornie ich losy się nie łączą, ale im dalej tym tych powiązań jest więcej. Jednym z zaskoczeń podczas lektury było dla mnie właśnie to, jak autor w umiejętny sposób połączył drogi tych kilku osób.

'Cały czas prześladuje mnie przeświadczenie, że moja misja na tym świecie jest dużo większa, niż przypuszczam. Mam tu jeszcze coś do zrobienia.'

Historia odrobinę mniej wciągająca od pierwszego tomu, ale mimo to zaskoczyła mnie w kilku momentach. Nie spodziewałam się takiego rozwoju sytuacji, a przede wszystkim samego zakończenia. Nie pozostaje mi nic innego jak skończyć tę trylogię i poznać finał losów pozostałych bohaterów.

'Lada moment znowu stanę się marionetką. Czy ten koszmar kiedyś się skończy?'

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger