#360 'Jutro będziesz mój' Samantha Young

 

Czytam wszystkie książki autorki i to w ogóle jedyne romanse, po które sięgam. Nic więc dziwnego, że postanowiłam sięgnąć po pierwszy tom nowej serii. Czy było warto?

'Nawet dla najwspanialszego seksu nie warto tkwić przy facecie, przez którego czujesz, jakbyś nic nie znaczyła.'

Robyn przyjeżdża do ekskluzywnego pałacu w Ardnoch, aby po wielu latach spotkać się ze swoim ojcem. Mac zostawił córkę, gdy ta była nastolatką, ale teraz dziewczyna chce odnowić zerwane więzi. W posiadłości poznaje tajemniczego, byłego gwiazdora Hollywood, który jednocześnie jest jej właścicielem. Trafia także w sam środek działań tajemniczego stalkera. Jak rozwiąże się ta historia? Czy dziewczyna odnajdzie spokój na każdej płaszczyźnie swojego życia?

Główna bohaterka chce zmienić swoje życie, dlatego rzuca wszystko i wybiera się w podróż do innego kraju. Chce na nowo poznać swojego ojca, którego w dzieciństwie bardzo kochała. Książka zatem nie kręci się wyłącznie wokół gorącego romansu. Otrzymujemy również historię rodzinną oraz po jakimś czasie kryminalną. Było to dla mnie spore zaskoczenie, ponieważ nastawiłam się na lekką i niezobowiązującą lekturę, która okazała się być jednocześnie wartościową i wciągającą pozycją.

'Trzeba znaleźć się w tym miejscu, żeby zrozumieć jego magię.'

Historia inna niż poprzednie. Oprócz samego romansu i scen łóżkowych mamy też swego rodzaju zagadkę kryminalną w tle. I właśnie to wyróżnia ją na tle innych. Fani autorki z pewnością się nie zawiodą. Ale jeśli ktoś zastanawia się czy po romans warto sięgnąć, to właśnie ten tytuł może przemawiać za tym, ze warto!

'Niektórym mogłoby się to wydawać szalone, ale czasami spokój jest wart każdej ceny.'

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger