#327 'To, co najcenniejsze' Samantha Young

 

Jeśli chodzi o romanse, to książki Samanthy Young są jedynymi z gatunku, po które sięgam. Wiem, że się nie zawiodę i jednocześnie nie zniesaczę tak, jak w przypadku mocniejszych romansów czy erotyków. Czy w przypadku tego tytułu było podobnie?

'Nawet kiedy w końcu odpuszczałam, tak naprawdę nigdy nie robiłam tego do końca, bo to coś wracało wiele miesięcy później, żeby mnie denerwować tak dla zabawy.'

Emery postanawia otworzyć księgarnio-kawiarnię w Hartwell. Jej nieśmiałość przez wiele lat nie pozwala jej jednak na stworzenie trwałej przyjaźni, o poszukiwaniu miłości nie wspominając. Powoli jednak otwiera się na Jack'a, który raz za razem zawodzi jej zaufanie. Czy parze uda się stworzyć wspólną przyszłość?

Autorka przybliża nam historię miłosną kolejnej z par, zamieszkujących nadmorskie miasteczko. Część postaci jest już dobrze znana fanom serii. Ja przeczytałam tylko poprzedni tom, jednak miło było wrócić w znajome okolice. Pomimo iż każdorazowo w zasadzie wiemy, że miłość i wspólna przyszłość jest pisana bohaterom to tak naprawdę nie do końca mamy pewność, że ich drogi ostatecznie się zejdą. Tak było w przypadku Emery i Jack'a. Trzymałam za nich kciuki jednocześnie wiedząc, że ich historie nie są łatwe. Jak sobie poradzą z wszelkimi trudnościami? Przekonajcie się sami!

'Ludzie zaczynali traktować cię inaczej, kiedy okazywało się, że jesteś warta miliardy dolarów.'

Historia podobała mi się chyba najbardziej ze wszystkich, które dotychczas przeczytałam. Opierała się bardziej na przemyśleniach i emocjach bohaterów, a mniej na scenach łóżkowych, co uważam za ogromny plus. Porcja świetnej i momentami wzruszającej rozrywki. Szczerze polecam!

'Krępowałam się w obecności dorosłych, ale nigdy przy dzieciach. Ich niewinność i szczerość przedzierały się przez otaczający mnie mur nieśmiałości. Przy dzieciach zawsze wiadomo, na czym się stoi. Nigdy nie musiałam się domyślać ani zastanawiać, czy uważają mnie za męczącą albo uciążliwą.'

OCENA: 9/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger