#277 'Co się skrywa między nami?' John Marrs

 

Dawno nie czytałam thrillerów psychologicznych, więc postanowiłam sięgnąć po jedną z nowości. Zaintrygował mnie opis, fabuła wydawała się być dość oryginalna. Czy tak się okazało?

'Nasze wspólne lata nauczyły mnie jednego: wszystko, co jest ze mną nie tak, stanowi odbicie tego, co jest nie tak z tobą. Jesteśmy takie same. Gdy ja umrę, twój płomień też zostanie zduszony.'

Nina ma bardzo specyficzną relację ze swoją matką, od dwóch lat więzi ją na poddaszu. Nogę przywiązuje łańcuchem do przygotowanej obręczy, a kobieta może opuszczać pomieszczenie wyłącznie na stałe posiłki i to niecodziennie. Co sprawiło, że córka postanowiła posunąć się do tego, aby ograniczyć w tak brutalny sposób wolność Maggie? Czy kobiety wspólnie zapracowały na to, jak aktualnie wygląda ich życie?

Każdego człowieka w życiu spotykają różne rzeczy. Nie wszyscy potrafią sobie jednak z nimi poradzić. Główne bohaterki stawały przed różnymi wyborami, ale jedno jest pewne. Matka za wszelką cenę chciała chronić swoją córkę. Zazwyczaj jest właśnie tak, że nad dzieckiem rozkłada się szklany klosz, a wszystkie negatywne skutki działań kierowane są w stronę rodziców. Czy tak było w tym przypadku? Jakie wydarzenia sprawiły, że matka i córka stały się dla siebie więźniem i katem?

'Jeśli się do kogoś przywiążesz, prędzej czy później ta osoba cię zawiedzie. Może nie zrobi tego z premedytacją, ale jeśli tylko nadarzy się lepsza okazja, zawsze cię dla niej porzuci.'

Historia o dość niecodziennej tematyce, wciąga od początku. I o ile zdarzały się momenty dość absurdalne, o tyle całość odebrałam pozytywnie i nie mogę jej zarzucić wiele. Nie udało mi się trafnie przewidzieć jak całość się skończy i jakie wydarzenia doprowadziły do teraźniejszych decyzji bohaterek. Polecam!

'Często zastanawiam się, czy najlepsze chwile w moim życiu to przypadkiem nie te, których nie pamiętam.'

OCENA: 7/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger