#276 'Amok' Izabela Janiszewska

 

Ostatni tom z serii o Larysie i Brunonie. Nie ukrywam, że nie mogłam się doczekać finału i jak tylko otrzymałam książkę, od razu postanowiłam po nią sięgnąć. Czy zakończenie okazało się równie dobre, co dwa poprzednie tomy trylogii?

'Nie ma już strachu ani złości. Na koniec przychodzą spokój, cisza i ciemność.'

Po wydarzeniach z poprzedniego tomu Bruno zajęty jest poszukiwaniem zaginionej policjantki. Ma pewność, że za porwaniem stoi Jacek Lewicki, jednak nie posiada twardych dowodów. Jednocześnie Larysa usiłuje rozwiązać zagadkową śmierć bezdomnej kobiety z dworca. Czy bohaterom uda się rozwiązać zagadki? Czy ich działania znów się połączą i będą działać razem w imię wspólnego dobra?

Autorka wrzuca nas w sam środek wydarzeń, które są ścisłą kontynuacją poprzedniego tomu. Nie ma wielkiego przeskoku w czasie, wydarzenia następują po sobie. Główni bohaterowie po raz kolejny muszą rozwiązać sprawy, które pozornie się ze sobą nie łączą. Czy uda im się dojść do porozumienia? Jak zakończy się cała trylogia?

'Komisarz zrozumiał, że wpadł w pułapkę. Nieświadomie wkroczył do gry, której reguły ustalił ktoś inny.'

Autorka nie zawiodła. Ostatni tom serii trzymał poziom i wciągnął mnie od pierwszych stron. I chociaż żal mi, że nie spędzę więcej czasu z Larysą i Brunonem to wychodzę z założenia, że czasem lepiej zakończyć coś na fenomenalnym poziomie niż bezsensownie przeciągać. Autorce się to udało i chwała jej za to. Gorąco polecam cały cykl, musicie go przeczytać!

'Reporterskie doświadczenie podpowiadało jej, że im więcej luk, tym ohydniejszą sprawę ktoś usiłował zatuszować.'

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger