bookshelf tour #2

W tym miesiącu pokażę wam kolejną, wysprzątaną i przeorganizowaną półkę. W większości są to książki z wydawnictwa Prószyński i s-ka. Zaczynajmy!



50.'Cmętarz zwieżąt' Stephen King
51. 'Jest krew...' Stephen King

52. 'Mów do mnie' Lisa Scottoline
53. 'Nie odchodź' Lisa Scottoline
54. 'Ocal mnie' Lisa Scottoline
55. 'Wracajmy do domu' Lisa Scottoline
56. 'Spójrz mi w oczy' Lisa Scottoline

57. 'Dobroć nieznajomych' Katrin Kittle
 
58. 'Stracona' Amy Gentry

59. 'emsta trzech eks' Jo Jakeman

60. 'Pęknięte odbicie' Dawn Barker

61. 'Wielkie kłamstewka' Liane Moriarty

62. 'Dwoje dochowa tajemnicy' Karen M. McManus

63. 'Wszystko, co mam' Katie Marsh

64. 'Dawka życia' Lizzie Enfield

65. 'Nigdy nie jest za daleko' Danuta Noszczyńska

66. 'Motyl' Lisa Genova
67. 'Kochając syna' Lisa Genova

68. 'Jesteś cudem' Regina Brett

69. 'Teściowa' Sally Hepworth

70. 'Szóste piętro' Alex Sinclair

71. 'Czyjaś córka' David Bell

72. 'Jesienna miłość' Nicholas Sparks
73. 'Pamiętnik' Nicholas Sparks
74. 'Anioł stróż' Nicholas Sparks
75. 'Dla ciebie wszystko' Nicholas Sparks
76. 'We dwoje' Nicholas Sparks

Znacie te tytuły? A może polecicie coś w tym stylu, który tutaj został umieszczony? Czekam na propozycje!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger