seriale obejrzane na Netflixie #3


Kolejna dawka seriali, które obejrzałam w ostatnim czasie. Lista się kurczy, bo oglądam mniej, jednak tym razem udało mi się znów przedstawić trzy. Czy polecam? Przekonajcie się sami!


1. The Stranger

Pierwszy serial na podstawie powieści Harlana Cobena, który obejrzałam. Samej książki nie czytałam, jednak nie przeszkodziło mi to we wkręceniu się w fabułę. Serial wciąga od pierwszych minut i do samego końca trzyma w napięciu. Po samą książkę prawdopodobnie już nie sięgnę, bo znam ostatecznie zakończenie historii, ale polecam każdemu. Warto obejrzeć!


2. Ruchome piaski

Serial pojawił się gdzieś w zapowiedziach, więc skuszona opisem zdecydowałam się go obejrzeć. Był ciekawy, wciągał. Dość przewidywalny, ale mimo wszystko chciało się wracać do kolejnych odcinków. Idealnie pokazuje jaki wpływ na młodą dziewczynę ma pierwsza miłość i wybór nie do końca odpowiedniego chłopaka. Lubię takie mroczne historie.


3. Locke & Key

Serial na podstawie komiksów, których nie czytałam. Dziwna zachęta, ale widziałam w mediach społecznościowych tyle rekomendacji tego tytułu, że postanowiłam zacząć właśnie od serialu. Klucze, które mają magiczne moce? Intrygujące! Jak się okazało, początkowe odcinki mnie nie wciągnęły, a dopiero końcówka okazała się warta uwagi. W zapowiedziach widziałam, że planowany jest kolejny sezon.Czy do niego usiądę? Tego jeszcze nie wiem.


Oglądaliście powyższe seriale? Jakie są wasze wrażenia?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger