#199 'Nigdy nie jest za daleko' Danuta Noszczyńska


W ostatnim czasie coraz rzadziej, jednak lubię sięgać po książki obyczajowe z romansem w tle. Potrzebowałam czegoś lekkiego, dlatego zdecydowałam się na ten tytuł. Czy otrzymałam to, co chciałam?


'Od zawsze całą sobą chciałam każdemu udowadniać, że pieniądze są tylko środkiem, nie celem, a nie każdy cel można zrealizować dzięki bogactwu.'


Antonina ma własną firmę i właściwie wszystko, czego jej w życiu potrzeba. Żyje na wysokim poziomie i jest bardzo wymagająca. Do pełni szczęścia brakuje jej tylko mężczyzny. Czy podczas nietypowych wakacji odnajdzie tego, którego szuka? Czy okażą się one dla niej szczęśliwe?

Historia jest prosta i dość schematyczna. Główna bohaterka jest kobietą, która stara się odnaleźć samą siebie. Pomimo bogactwa nie jest próżna, ma swój honor i zaciekle go broni. Właśnie to sprawia, że decyduje się na wakacje inne niż zawsze. Nie wyleci do ciepłych krajów, spędzi je zupełnie inaczej. Pozna nowych ludzi i nieznaną kulturę. Dzięki tym wakacjom przewartościuje swoje życie i wyciągnie wnioski, do których nie doszłaby podczas codziennych luksusów.


'(...) nie powinno się oceniać spraw, których się nie rozumie. I nie poddawać ocenie tych, których nie ma możliwości zrozumieć.'


Lekka i niewymagająca lektura, przy której można miło i przyjemnie spędzić czas. Jeśli potrzebujecie prostej odskoczni to ten tytuł idealnie się wpasuje. Czyta się szybko i przyjemnie. Warto spędzić z nią popołudnie pod kocem i z kubkiem herbaty.


'Wciąż wracało do mnie to uczucie, jakiego doznałam, kiedy mnie pocałował, a moje ciało, zupełnie wbrew mnie, już po raz drugi reagowało na niego tym dziwnym bezwładem.'


OCENA: 7/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
książka dostępna TUTAJ

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger