!TOP 3! #15 Najlepsze książki 2019


Wracam z cyklem, który niestety stanął w miejscu. Nie mam dla siebie usprawiedliwienia, jednak postaram się dodawać swoje propozycje bardziej regularnie. Podsumowanie i wybór najlepszych książek 2019 roku jest w tym temacie idealną propozycją. Jakie tytuły okazały się najlepsze wśród wszystkich przeczytanych przeze mnie pozycji?


 #3 'Chłopiec z Burzy i inne opowiadania' Colin Thiele


Kiedy zdecydowałam się na ten tytuł nigdy nie przypuszczałam, że w odniesieniu do całego roku to właśnie opowiadania okażą się jedną z najlepszych książek. Cały czas mam je w pamięci i podtrzymuję, że każdy powinien poznać te krótkie, ale wzruszające historie. Dodam, że jest to gatunek, po który rzadko sięgam. Stąd moje zaskoczenie!

 #2 'Wyśniłam cię, córeczko' Diane Chamberlain


Diane Chamberlain to jedna z moich ulubionych autorek, co nie jest tajemnicą. Z niecierpliwością czekałam na jakiś nowy tytuł, a gdy już go otrzymałam, okazał się jak zwykle strzałem w dziesiątkę. Polecam każdemu, bez względu na to, czy zna autorkę czy dopiero zaczyna przygodę z jej niesamowitymi książkami.

 #1 'Mauzoleum' Thomas Arnold


W rankingu musiał znaleźć się thriller, bo jest to w ostatnim czasie moje odkrycie, a po sam gatunek sięgam coraz częściej. Wybierając książkę Thomasa Arnolda wewnętrznie wiedziałam, że będzie to dobra książka. Czy przypuszczałam, że będzie najlepsza? Nie, ale przeglądałam kilkukrotnie spis wszystkich przeczytanych książek i niezmiennie utwierdzałam się w przekonaniu, że ten tytuł był najlepszy. Zachęcam do poznania tej historii!

Jak wygląda wasza najlepsza trójka ubiegłego roku? Robicie tego typu podsumowania?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger