#186 'Był sobie szczeniak. Bailey ' W. Bruce Cameron


Nie jest czymś niezwykłym fakt, że uwielbiam wszystkie książki W. Bruce'a Camerona i po każdą sięgam z ogromnym uśmiechem na twarzy. Nie inaczej było w przypadku tej pozycji. Czy okazała się równie ciekawa jak poprzednie?


'Nie miałem pojęcia, że na świecie istnieje ktoś taki jak chłopiec. Ale teraz, gdy go sobie znalazłem, wiedziałem, że nie ma nic lepszego.'


Pewnego dnia mały szczeniak poznaje chłopca, który ma się okazać jego najlepszym przyjacielem. Tak właśnie Bailey poznaje Ethana. Chłopiec i pies są nierozłączni. Spędzają wspólnie każdą wolną chwilę, a pies wie, że jego życiowym celem jest trwanie przy boku swojego chłopca.

Każdy wie, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Książka ukazuje po raz kolejny piękno tej przyjaźni. Uważam, że każdy bez względu na wiek powinien ją poznać. Jest to pozycja dla dzieci, ale każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Ja sama od dawna już dzieckiem nie jestem, a nie ukrywałam wzruszenia nawet pomimo faktu, że znam tę historię i czytałam ją nie raz. Przedstawienie całej opowieści z perspektywy Bailey'a jest strzałem w dziesiątkę. Bo czy jest ktoś wśród miłośników psów, kto nie chciałby poznać ich myśli?


'Ethan mnie kochał. A ja kochałem jego. Od chwili, gdy się budziliśmy, aż do zaśnięcia byliśmy nierozłączni.'


Świetna pozycja na nadchodzące święta. Moim zdaniem każde dziecko powinno ją poznać. A jeśli jest ktoś, kto zastanawia się jakie uczucia towarzyszom psom na co dzień, to tym bardziej zachęcam! Nie zniechęcajcie się tym, że pozycja docelowo kierowana jest do dzieci. Z pewnością spodoba się każdemu i będzie świetnym dodatkiem do prezentu pod choinkę!


'To było irytujące. Lubiłem zabawkę jak każdy czworonóg, ale czasami piesek chce tylko poleżeć w spokoju przy swoim chłopcu.'


OCENA:  9/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger