#176 'Wyrok' Remigiusz Mróz


Seria z Chyłką to już swego rodzaju tradycja. Sięgam po każdy kolejny tom i czuję się jak w domu. Znani i lubiani bohaterowie powodują, że książki czyta się lekko. Czy kolejny tom okazał się równie wciągający jak poprzednie?


'- Tej, to na pewno dobry adres? - spytała.
- Najwyraźniej.
- Nie przypomina to terenu grasowania Paderopodobnychkretur.'


Zordon w końcu zdał egzamin adwokacki i zajmuje się swoją pierwszą, całkowicie indywidualną sprawą. Ale czy faktycznie tak jest? Zostaje postawiony pod ścianą i musi bronić chłopaka, który jest oskarżony o morderstwo. Piotr Langer zadbał o to, aby Kordian nie miał możliwości, aby odmówić. Wyjeżdża więc do Poznania i broni chłopaka najlepiej jak umie. Czy mu się to uda? Jakie będą konsekwencje podjętych działań?

Remigiusz Mróz po raz kolejny stanął na wysokości zadania. Kolejny tom z dawką poczucia humoru, ale i wciągającej akcji i historii pełnej napięcia. Mimo tego wszystkiego jednak zabrakło mi tego czegoś, co było obecne w poprzednich tomach. Podczas lektury miałam wrażenie, że to już za dużo, że może warto byłoby zakończyć serię? Uwielbiam Chyłkę i Zordona, ale mam wrażenie że z tomu na tom spada na nich za dużo i nie mają czasu na szczęście i miłość.


'Wystarczyło przemycić podejrzanemu kilka faktów poza kamerą, a potem przed nią poprowadzić go tak, by sam o nich wspomniał.'


Fani serii z pewnością sięgną po kolejny tom ze swoimi ulubionymi bohaterami. Czy polecam? Z pewnością warto znać dalsze losy bohaterów, ale zaczęłam się zastanawiać czy to wszystko nie zaczyna być przeciągane na siłę. Nie zrezygnuję z kolejnych tomów, ale czuję, że nie będę na nie czekać już z takim napięciem.


'- Prawnik nie randkuje. Prawnik zawiera umowę przedwstępną na wspólne spędzenie nocy - sprostowała. - Poza tym prędzej byś się rzucił pod koła pędzącego pociągu niż w ramiona innej.
- To fakt - przyznał.


OCENA:  7/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger