#175 'Zemsta trzech eks' Jo Jakeman


Są takie książki, w przypadku których decyzja nie jest oczywista. Sama nie wiedziałam, czy warto sięgnąć po ten tytuł czy nie. Ale się zdecydowałam. Czy było warto?


'Mogłam zrzucić z serca parę spraw. Mogłam się przełączyć na tryb zdradzonej żony. Naomi świetnie by się bawiła, przepraszając mnie. Co nie znaczy, że mi przeszkadzało, że ma Phillipa, teraz był jej problemem, nie moim, ale zwyczajna przyzwoitość powinna poruszyć jej sumienie i skłonić do powiedzenia czegoś o panującym między nami napięciu.'


Imogen w końcu podjęła decyzję i postanawia rozwieść się z mężem. Decyzja tylko w pozoru wydaje się być prosta, ponieważ Phillip nie zamierza kobiecie tego ułatwić. Tym bardziej, że jest typem despoty, który jedno małżeństwo ma już za sobą, a obecnie spotyka się już z kimś nowym i młodszym od Imogen. Swoim zachowaniem doprowadza kobietę do ostateczności, w czego efekcie zostaje zamknięty przez nią w piwnicy. Czy  takie działanie doprowadzi do pomyślnego przejścia przez rozwód?

Pewne sytuacje w życiu powodują, że zachowujemy się tak, jakbyśmy nigdy się o to nie podejrzewali. Główna bohaterka zostaje postawiona właśnie w takiej sytuacji. W momencie, gdy na szali zostaje postawione bezpieczeństwo jej synka, robi wszystko, aby jak najszybciej uwolnić się od męża despoty. Zbieg wydarzeń powoduje, że jej bratnimi duszami stają się była żona i obecna partnerka Phillipa.

Historia wciąga od samego początku. I chociaż skonstruowana jest w taki sposób, że wiemy jak potoczą się losy mężczyzny, chcemy jak najszybciej je poznać. Wbrew pozorom wcale nie otrzymujemy rozwiązania na tacy. Rozdział za rozdziałem znikają w okamgnieniu, a czytelnik otrzymuje dawkę dobrej rozrywki.


'Rozejrzałam się uważnie po parku, czy ktoś na mnie nie patrzy tak, jakbym była wariatką trzymającą w piwnicy związanego faceta, ale wszyscy zajmowali się mieszaniem herbaty, jedzeniem śniadania, maszerowaniem i głaskaniem psów.'


Jeśli tytuł czy okładka nie do końca was zachęciły to z pewnością zrobi to sama treść książki. Nie jest to typowy kryminał, ale z pewnością taki, który warto poznać. Dobrze się bawiłam podczs lektury i otrzymałam nawet więcej, niż początkowo oczekwałam. Jeśli również nie wiecie jaką decyzję podjąć, polecam!


'Łatwiej było zacząć od nowa i trzymać ludzi na odległość ramienia, bo kiedy cię poznawali, chcieli dowiedzieć się wszystkiego, czuli, że mają prawo do wścibstwa.'


OCENA: 8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
Książka dostępa TUTAJ

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger