podsumowanie miesiąca #19 PAŹDZIERNIK


Październik dobiegł końca, a ja się czuję jakby to nie zima miała wkrótce nadejść, a wiosna. Pogoda jest piękna, taka jak lubię najbardziej. Oby jak najdłużej tak było! Czytelniczo ten miesiąc też okazał się najlepszy ze wszystkich dotychczas.

najlepszy post: najczęściej czytaną recenzją w październiku okazała się opinia na temat książki 'Czarny mag. Pierwszy rok'
ogólna liczba wyświetleń:  23 382
 
wyświetlenia w październiku: 
1 136
ogólna liczba obserwatorów: 165  (wzrost o: 1 )
liczba przeczytanych książek: 8
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron:   
3 131

średnia liczba stron dziennie: 101

najlepsza książka: zdecydowanie najlepszym tytułem października była 'Najszczęśliwsza'
najgorsza książka: brak


Jak minął wam październik? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger