#116 'Ostrożnie z miłością' Samantha Young


Nazwisko autorki było mi znane jednak na tym koniec. Nie czytałam poprzednich książek, więc nie miałam porównania. Nie wiedziałam też czy to coś dla mnie czy wręcz przeciwnie. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że to świetna pozycja!


'- Czyli uważasz się za lepszego ode mnie, ponieważ nie dbasz o wygląd?
- Nie powiedziałem, że nie dbam o wygląd. Dbam. Świadczą o tym choćby tatuaże. Nie dbam natomiast o to, co inni sądzą o moim wyglądzie.'


Ava i Caleb są dwójką przypadkowych osób, które spotykają się na lotnisku, a później na pokładzie samolotu. Kobieta wraca do domu, mężczyzna wyjeżdża w sprawach służbowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że ich pierwsze spotkanie nie było pozytywne. Wręcz przeciwnie, opierało się wyłącznie na kłótniach i wyzwiskach. Drugie także. I kolejne... A mimo to zdecydowali się na związek bez zobowiązań. Zero miłości, tylko seks. Czy takie relacje w ogóle istnieją?

Pierwotnie wspomniany związek opierał się wyłącznie na cielesności. Z czasem zaczęło się to zmieniać, a zarówno Ava jak i Caleb zaczęli odczuwać wszystko na swój sposób. Jedno i drugie to osoby po przejściach, z bogatą, zawiłą i nieprostą historią. Bronią się przed uczuciem, które moim zdaniem było nieuniknione. Czy raz złamane serca można posklejać? Wydaje mi się, że tak. Nie zmienia to jednak faktu, że bohaterowie się przed tym bronią jak tylko mogą. Co więcej, jak tylko mają wrażenie, że związek przechodzi do kolejnego etapu, bronią się przed tym i uciekają. Ludzie z przeszłością, o której nie można zapomnieć. Ale czy nie warto? Z pewnością odpowiedź znajduje się podczas poznawania historii.


'Panuje mylne wyobrażenie, że kobiety ubierają się ładnie tylko po to, żeby znaleźć partnera. Bzdura. Niektóre z nas mają obsesję na punkcie ciuchów, butów i makijażu, i po prostu lubią dobrze wyglądać, dla samych siebie. Po prostu szok!'


Wiem już, że chciałabym przeczytać pozostałe książki autorki. Historia choć nie całkowicie romantyczna, okazała się piękna i wciągająca. Dwójka dorosłych ludzi, która stara się ułożyć swoje życia w oparciu o tworzenie przyjaźni opartej na seksie. Piękna i wciągająca. Jestem zdecydowanie na tak! Jeśli nie znacie jeszcze twórczości autorki to od tej historii warto zacząć. Ja właśnie tak zrobiłam.


'Serce biło mi jeszcze szybciej, ponieważ prawdę mówiąc, mimo niechęci do tego faceta, nadal czułam do niego idiotyczny pociąg. I to jaki. Miałam ochotę rzucić się na niego i zerwać z niego ubranie, tu i teraz. Co się ze mną dzieje?'



OCENA:  9/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger