#71 'Mały sennik' Migene Gonzalez - Wippler






 TYTUŁ: Mały sennik, Co oznaczają twoje sny?
 AUTOR: Migene Gonzalez - Wippler
 TŁUMACZENIE: Ischim Odorowicz-Śliwa
 WYDAWNICTWO: Kobiece
 LICZBA STRON: 248








Każdy z nas śni. Nie każdy jednak te sny pamięta i nie każdy zastanawia się co one oznaczają. Sama co jakiś czas sprawdzałam w internetowym senniku znaczenie niektórych, a teraz mogę je sprawdzać częściej, bo na półce znalazła się książka o tej właśnie tematyce!


'Nie tylko spanie jest niezbędne dla utrzymania zdrowia, ale również śnienie!'


Książka podzielona jest na dwie części. W pierwszej z nich, która jest swego rodzaju wstępem otrzymujemy dawkę informacji na temat swoich snów i umysłu. W siedmiu tematycznych rozdziałach dowiemy się czym jest sen i senne marzenia, poznajemy rodzaje snów. Dowiemy się także czy można kontrolować sny i jak unikać koszmarów. Tematyka poparta została odkryciami Freuda czy Junga. Całość zawarta w niecałych 100 stronach przedstawia tematykę tak codzienną, jak sen.

Druga część to ta, która interesuje mnie najbardziej - słownik snów. Wszelkie hasła są wyjaśnione w sposób wyczerpujący i wystarczający do tego, aby zaspokoić swoją ciekawość. Często po przebudzeniu pamiętam sen, a po jakimś czasie blaknie na tyle, że nie jestem w stanie sobie przypomnieć co faktycznie chciałam sprawdzić. Teraz mogę w każdej chwili sięgnąć po książkę i zweryfikować znaczenie snu. Świetna sprawa, więc jeśli też chcecie mieć pod ręką skarbnicę wiedzy o śnie, polecam ten sennik!


'Wydaje się, że im jesteśmy starsi, tym mniej snu potrzebujemy. Przeciętnie przesypiamy jedną trzecią swojego życia.'


OCENA:  7/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger