sto lat, sto lat! #1 + konkurs urodzinowy


Zakładając bloga i pisząc pierwszy post nie sądziłam, że wytrwam dłużej niż kilka miesięcy i że będzie mi się chciało regularnie go prowadzić. Jak widać, myliłam się, a ostatni rok jest tego dowodem.

W ciągu tego czasu udało mi się nawiązać kilka wartościowych współprac, a dzięki nim sięgać po książki z gatunków, które wcześniej nie gościły na moich półkach. Jest to ciekawe doświadczenie i w dalszym ciągu staram się wybierać książki, które zarówno mnie zainteresują jak i są z różnych gatunków.

Kolejnym sukcesem jest zarówno liczba obserwatorów jak i liczba wyświetleń. Może nie są to jakieś piorunujące wyniki, ale są moje i jestem z nich zadowolona! :)

Ale teraz rzecz przyjemniejsza, czyli KONKURS! Mam dla Was jeden egzemplarz książki 'Powrót do domu'. Moją opinię na jej temat znajdziecie [tutaj]. Warto ją przeczytać, dlatego zapraszam do wzięcia udziału :)


 REGULAMIN
  1. Organizatorem konkursu jestem ja.
  2. Konkurs trwa od 12 do 26 lutego 2018 r., do godz. 23:59.
  3. Nagroda została przekazana przez Wydawnictwo YA!, natomiast wysłana zostanie przeze mnie.
  4. Aby wziąć udział w konkursie, należy zostawić pod tym wpisem komentarz zawierający informacje z podanego poninżej formularza zgłoszeniowego.
  5. Dodatkowy los zostanie dodany za umieszczenie podlinkowanego banera konkursowego na swoim blogu.
  6. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki 'Powrót do domu'
  7. W konkursie mogą brać udział zarówno osoby posiadające blogi jak i anonimowi uczestnicy.
  8. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu kilku dni od zakończenia konkursu w osobnym poście.
  9. Po ogłoszeniu wyników skontaktuję się ze zwycięzcą drogą mailową w celu uzyskania adresu do wysyłki.
  10. Wysyłka nagród może nastąpić wyłącznie na terenie Polski. 
  11. Paczka zostanie wysłana poprzez Pocztę Polską, ewentualnie do paczkomatu InPost jeśli będzie taka możliwość.
  12. Poprzez wzięcie udziału w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu (wysyłka nagród).
  13. Platforma Blogger nie jest w żaden sposób związana z konkursem.
  14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
  15. Udział w konkursie jest równoznaczny akceptacji regulaminu.

  FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
         - Biorę udział!
         - adres e-mail,
         - link do miejsca, gdzie udostępniony został baner konkursowy (dodatkowy los, pozycja nieobowiązkowa).


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger