#47 'Miłość zapisana w gwiazdach' Brad Kronen


Nie ukrywam, że zdecydowałam się na tę książkę z czystej ciekawości. Chciałam sprawdzić co się w niej znajduje. Utwierdziłam się w przekonaniu, że mój związek jest udany, a książka tylko przedstawiła mi jego inny obraz. Jednak do rzeczy.


'Każda kombinacja znaków jest w stanie stworzyć związek w kontekście romantycznym.'


Nigdy nie przykładałam szczególnej uwagi do astrologii. Czasem czytam horoskop, ale bardziej w wyniku zainteresowania, co akurat zostało dla mnie wymyślone na dany dzień czy miesiąc, a nie z powodu wiary w to, co może się wydarzyć, bo jest zapisane gdzieś tam w gwiazdach.

Poradnik, który właśnie przeczytałam ma formę swego rodzaju spotkania pary znaków zodiaku z Doradcą do Spraw Miłosnych. Przedstawienie podobieństw i przeciwieństw ukazane jest w sposób monologu terapeuty podczas sesji z konkretną parą znaków. Uważam, że jest to świetna forma przekazu. Treść przedstawiona została w przyjemny i łatwy do zrozumienia sposób. Nie jest to sztywna forma naukowa, przez co w fajny sposób można dowiedzieć się kilku istotnych faktów.


'Każdy znak może potencjalnie funkcjonować z innym. Niektóre kombinacje wymagają tylko znacznie większego nakładu pracy, żeby osiągnąć stan harmonii,'


Z pewnością zawarte rady nie byłyby dla mnie wyznacznikiem i nie szukałabym na ich podstawie swojej drugiej połowy. W momencie jednak, kiedy nie jestem sama te kilka stron, dotyczące naszych znaków zodiaku zaspokoiły moją ciekawość i dały mi potwierdzenie tego, co już wiem.

Jeśli zatem jesteście ciekawi kto według autora jest wam zapisany w gwiazdach i z kim stworzycie najlepszy związek - polecam. Warto przeczytać i warto, w czasem humorystyczny sposób dowiedzieć się jak wygląda lub będzie wyglądać skrawek naszego życia prywatnego.




OCENA:  8/10

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger