!TOP 3! #8 Książki, które chcę przeczytać


Od zawsze mam stosy książek, które tylko czekają na przeczytanie. Nie powoduje to jednak, że nie napływają w międzyczasie kolejne tytuły. I tak oto góra zaległości rośnie i w tyle zostaje zawsze kilka książek które naprawdę chcę przeczytać, a na które wciąż brakuje mi czasu. Oto 3, które chcę przeczytać w najbliższym czasie (do końca roku zostało już niewiele czasu, więc nie łudzę się, że uda mi się wyrobić...).


#3 seria o Chyłce i Zordonie


Mam za sobą trzy części, trzy jeszcze przede mną. Znajdę na nie czas na pewno, chociaż nie chcę czytać wszystkich na raz. Nie ukrywam, że jestem ciekawa dalszych losów bohaterów i mam nadzieję, że przed premierą kolejnej części te będę miała już za sobą.


#2  'Biblioteka dusz' Ransom Riggs


Trzecia część trylogii o osobliwych dzieciach. Muszę, po prostu muszę ją w końcu przeczytać! Planowałam zrobić to już jakiś czas temu, odkładam na bok i wciąż sięgam po inne. Czas najwyższy to zmienić!


#1 'Klątwa Przeznaczenia' Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka  


Numer jeden jeśli chodzi o fantastykę w tym roku. Dostałam we wrześniu na urodziny i od tego czasu nie udało mi się jej jeszcze przeczytać. A jest wokół niej tyle szumu i zbiera tak dobre opinie, że jako miłośniczka fantastyki chcę przed premierą kontynuacji znać już tę historię!


Macie na półkach takie książki, które chcecie przeczytać, ale zawsze jest oś, po co sięgacie jednak w pierwszej kolejności? Jakie to książki?


~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger