WYNIKI KONKURSU 'Dance Sing Love. Miłosny układ'


Nadszedł czas, w którym ogłaszam wyniki mojego pierwszego konkursu! Otrzymałam 9 zgłoszeń:

1. Aniia Miroszka
2. Agnes C.
3. Marzycielka Patty
4. Nefertiti
5. Kasia Ces
6. Sylwia Jamrozik
7. another desire
8. ksiegozbior kasiny
9.

W celu wyłonienia zwycięzcy postanowiłam skorzystać ze strony losowe.pl. Tak więc do rzeczy:


Zwyciężyła cyferka 6, czyli  Sylwia Jamrozik. GRATULUJĘ! wysyłam maila i czekam na adres do wysyłki :)

Wszystkim osobom dziękuję za udział!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger