!TOP 3! #6 Martyna Wojciechowska


Nie ma chyba osoby, która chociażby nie kojarzyła Martyny Wojciechowskiej z telewizji. Pokazywała się tam swego czasu dość często, aktualnie natomiast od kilku lat ma swój autorski program 'Kobieta na krańcu świata', który osobiście bardzo lubię i oglądam regularnie. Stad pomysł na ranking. Mam wszystkie książki Martyny, więc uznałam, że to dobry i ciekawy pomysł.

#3 Automaniaczka 


Autobiografia, w której Martyna odkrywa tajniki swojej motoryzacyjnej pasji. Przedstawia siebie jako chłopczycę, która mimo wszystko jest kobietą w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Wiele faktów i ciekawostek, dzięki którym możemy poznać bliżej słynną podróżniczkę.

#2 Kobieta na krańcu świata I



Nie ukrywam, że Kobieta na krańcu świata to mój ulubiony program podróżniczy. Właściwie jedyny, który oglądam. Pokazany jest świat, z którym nie mamy do czynienia na co dzień, a przy tym program nie jest nudny. Sama książka również jest pięknie wydana. Oprócz historii kobiet, które były przedstawione w programie jest też ogromna ilość zdjęć. Chociaż samego programu było już 8 sezonów, książki zostały wydane tylko do 3. Ta jest pierwsza i mam do niej sentyment, bo z okazji jej promocji pierwszy (ale nie ostatni!) raz udało mi się spotkać z Martyną!

#1 Przesunąć horyzont



Historia podróży na Mount Everest. W sprzedaży był też film dokumentalny DVD o tym samym tytule. Książka bardzo emocjonalna, w której przedstawione jest nie tyle zdobywanie szczytu, co wewnętrzna walka autorki. Spełnianie marzeń i przesuwanie własnego horyzontu. Martyna postanowiła wspiąć się na szczyt po dramatycznym wypadku samochodowym i złamaniu kręgosłupa. Nikt nie wierzył, nikt nie dawał jej najmniejszych szans. Poza samą Martyną. Podziwiam ją za to ogromnie i mam do niej ogromny szacunek! Dlatego właśnie to ta pozycja jest dla mnie numerem jeden.


Nie przywiązuję wagi do autografów autorów książek. Właściwie jest to dla mnie całkowicie obojętne. Poza książkami Martyny. Są to jedyne pozycje, które mam podpisane (wszystkie, trochę tych spotkań już było) i które mają dla mnie dużą wartość sentymentalną i kolekcjonerską.

Czytaliście jakieś z wymienionych pozycji? A może jakieś inne? Dajcie koniecznie znać! :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger