LBA #3 Book TAG



Kolejna nominacja, tym razem od Zuzy z bloga tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com . Prechodzę więc do odpowiedzi!


 
 
 
 
 
(pochwalę się przy okazji pierwszymi zakładkami, które udało mi się stworzyć! jak wam się podobają?)
 
 
 
 
1. Idealna książka na wakacje to?
 
Właściwie to nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie ze względu na fakt, iż nie wybieram książek pod kątem pory roku czy urlopu/wolnego. Czytam to, na co aktualnie mam ochotę i nie ma znaczenia czy są to wakacje czy zwykła droga do pracy w tramwaju.
 
2. Jaki jest Twój ulubiony autor i autorka?
 
Autorka to z pewnością J.K. Rowling, poza nią też Jodi Picoult i Diane Chamberlain. Jeśli chodzi o autora to lubię książki Nicholasa Sparksa, ale nie wiem czy w związku z tym mogłabym uznać go za ulubionego autora :)
 
3. Gdybyś mogła zadać 3 pytania ulubionemu autorowi/autorce, o co byś zapytała?
 
Zapytałabym dlaczego seria HP nie ma kontynuacji lepszej fabularnie niż Przeklęte Dziecko, które było totalną klapą.
 
4. Z którym bohaterem literackim umówiłabyś się na randkę?
 
 Z żadnym, nie szukam już miłości, bo mam ją w domu na co dzień :)
 
5. Czy od razu po przeczytaniu książki piszesz recenzję, czy musisz trochę odczekać?
 
Piszę od razu, bo zawsze mam w głowie jakieś przemyślenia i nie chciałabym ich zapomnieć, czekając z recenzją kilka dni.
 
6. Książki jakiego gatunku czytasz najchętniej?
 
 Lubię właściwie wszystkie gatunki, więc sięgam po wszystko po trochu. Może poza horrorami, jakoś nie mogę się za to zabrać.
 
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
 
 Jeśli start z Harrym Potterem można uznać jako książkę z dzieciństwa to zdecydowanie to!
 
8. Czy blogowanie coś zmieniło w Twoim życiu?
 
 Właściwie nic, bo nadal czytam dla przyjemności. Może jedynie fakt, że swoich przemyśleń na temat tego, co przeczytałam nie zostawiam już tylko dla siebie :)
 
9. Wolisz książki, których fabuła toczy się w przeszłości, teraźniejszości czy przyszłości?
 
Nie lubię książek typowo historycznych. Jeśli jednak wątki historyczne są wplecione w fabułę to nie przeszkadza mi to. Nie ma więc znaczenia w jakim czasie toczy się fabuła.
 
 
To by było na tyle. Tym razem nikogo nie nominuję, ale z chęcią odpowiem na kolejne nominacje jeśli takie otrzymam :)
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger