KONKURS/ROZDANIE 'Dance Sing Love. Miłosny układ'


Jako ambasadorka mam możliwość zorganizowania konkursu, w którym do wygrania jest debiutancka książka polskiej autorki. Moja opinia na jej temat znajduje się TUTAJ.

 REGULAMIN
  1. Organizatorem konkursu jestem ja.
  2. Konkurs trwa od 31 sierpnia do 20 września br., do godz. 23:59.
  3. Nagroda została przekazana przez Wydawnictwo Editiored, natomiast wysłana zostanie przeze mnie.
  4. Aby wziąć udział w konkursie, należy zostawić pod tym wpisem komentarz zawierający informacje z podanego poninżej formularza zgłoszeniowego.
  5. Nagrodą w konkursie jest książka 'Dance Sing Love. Miłosny układ'
  6. W konkursie mogą brać udział zarówno osoby posiadające blogi jak i anonimowi uczestnicy.
  7. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu kilku dni od zakończenia konkursu w osobnym poście.
  8. Po ogłoszeniu wyników, zwycięzcę proszę o kontakt mailowy (agjuj@wp.pl) w celu podania danych korespondencyjnych do wysyłki nagrody. Na wiadomość czekam 5 dni. Po tym czasie, wyłoniony zostanie inny zwycięzca.
  9. Wysyłka nagród może nastąpić wyłącznie na terenie Polski. 
  10. Paczka zostanie wysłana poprzez Pocztę Polską.
  11. Poprzez wzięcie udziału w konkursie, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu (wysyłka nagród).
  12. Platforma Blogger nie jest w żaden sposób związana z konkursem.
  13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
  14. Udział w konkursie jest równoznaczny akceptacji regulaminu.

  FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

         - Biorę udział!
         - adres e-mail,
         - nazwa, pod jaką obserwujesz mojego bloga (pozycja nieobowiązkowa).


POWODZENIA! :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger