#268 'Twoja wina' Samantha Young

 

Nie jest tajemnicą, że w zasadzie nie jestem fanką romansów, ale te od Samanthy Young biorę w ciemno. Czy najnowsza powieść okazała się warta uwagi?

'Każdy nosi w sobie ból, o którym nikomu nie mówi.'

Ona, dziewczyna nazwana przez system Jane Doe. Trafiła do rodziny zastępczej wierząc, że zostanie tam już do osiągnięcia dorosłości. On, starszy brat dziewczynki, która postanowiła zaraz po przeprowadzce zaprzyjaźnić się z Jane. Dziewczynki były nierozłączne, a Lorna chciała nową przyjaciółkę mieć tylko dla siebie. Stało się jednak inaczej i przeznaczenie połączyło Jane i Jamiego. Nie widzieli poza sobą świata, wierzyli, że to miłość aż po grób. Co więc się stało, że z najbliższych sobie osób na całym świecie stali się wrogami?

Romanse mają to do siebie, że są tworzone według pewnego schematu. Mimo iż oczywiste jest, że główni bohaterowie w większości przypadków będą za sobą, ciąg wydarzeń nie pozwala się oderwać od lektury. Dokładnie tak było w tym przypadku, pochłonęłam książkę jednym tchem. Autorka w świetny sposób przedstawiła wydarzenia z perspektywy dwóch głównych bohaterów. Dzięki temu wiemy, co siedzi w ich głowach i jak pewne wydarzenia wpływają na podejmowane decyzje. Czy prawdą jest, że miłość przezwycięży wszystkie przeszkody? Nawet nienawiść?

'Mogłaby mi oddać wszystkie swoje troski i zmartwienia. Wchłonąłbym je, żeby już nigdy nie musiała się tak czuć. Dawałbym jej szczęście w chwilach, w których zapomniałaby, czym ono jest.'

Wciągająca i pełna tajemnic historia, którą można pochłonąć za jednym tchem. Polecam każdemu, kto lubi lekkie romanse z nieoczywistą historią w tle. Fani autorki z pewnością będą zadowoleni, a każdej osobie, która jeszcze nie miała okazji jej poznać, polecam! Nie pożałujecie!

'Czasami wolałabym, żeby moje szczęście nie zależało od tego, co do mnie czują inni ludzie. Czy życie nie byłoby prostsze, gdyby nie rządziła nami potrzeba bycia kochanymi, potrzebnymi?'

OCENA: 7/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger