seriale obejrzane na Netflixie #2


Kolejny miesiąc i kolejne zestawienie. Są to seriale, które obejrzałam w ostatnim czasie. Właściwie od początku, kiedy mam Netflixa, nadrabiam zaległości i sięgam po coś nowego. I to właśnie przedstawię w tym miesiącu.


1. Las

Z ogromnym zainteresowaniem siadam do seriali, które nie są amerykańskie. W tym przypadku mamy kryminalny serial francuski. Myślałam z początku, że język może mi przeszkadzać, ale tak się nie stało. Sam serial jest o zaginięciu nastolatki w pobliskim lesie. Wiąże się to z odkryciem wielu tajemnic i to jest klucz tego serialu. Polecam, wciągnął mnie i dobrze się go oglądało.


2. Dark

Opis i zwiastun niesamowicie mnie zainteresowały. Nawet fakt, że jest to niemiecki serial z językiem w tle, którego nie lubię mnie nie zniechęcił. Podczas oglądania zaczęły się schody. Trzeba całą uwagę poświęcić na oglądanie, bez dodatkowych czynności. W fabule jest wiele zawiłości i niejasnych sytuacji, nie wszystko jest i było dla mnie zrozumiałe. Jednocześnie serial ma coś w sobie, wciąga i trzyma przy sobie. Czekam na kolejny sezon.


3. Seria Niefortunnych Zdarzeń 

Jako dziecko czytałam 'Serię Niefortunnych Zdarzeń'. Pamiętam, że chodziłam po kolejne części do biblioteki i czytałam je z ogromnymi emocjami. Po jakimś czasie w kinie pojawiła się ekranizacja pierwszej części i na tym koniec. Jak tylko zobaczyłam, że powstał serial, prawie od razu do niego usiadłam. Wspomnienia z dzieciństwa były obecne przy każdym odcinku. Serial skierowany bardziej do młodzieży, jednak obejrzałam go z uwagą i nie żałuję czasu, który przy nim spędziłam.

Oglądaliście powyższe seriale? A może dopiero planujecie do nich usiąść?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger