UNBOXING #9 Paczka z Pokątnej & MINI Mystery Box


Po zakupie boxa na święta postanowiłam sprawdzić, czy te tematyczne również są przepełnione świetnymi gadżetami i warte swojej ceny. Dodatkowo otrzymałam też zestaw z mini świeczkami. Jak wypadły oba zamówienia w ogólnym rozrachunku?






MINI Mystery Box to pudełko, w którym znajduje się dziewięć Światłoklików. Są to swego rodzaju testery zapachów dostępnych w sklepie również w standardowych wielkościach. Uważam, że rozwiązanie jest świetne. Dzięki temu wiem, które zapachy chciałabym mieć na pewno, a które mogłabym sobie odpuścić.



Wiele świeczek ma przepiękny zapach, ale są też takie, których nazwa przyciąga, a sam zapach już niekoniecznie. Sam pomysł na powstanie tych świeczek bardzo mnie do siebie przekonuje. Wykonane są z ogromną starannością.


Lutowa Paczka z Pokątnej. Tematem przewodnim był quidditch, więc moje oczekiwania były naprawdę spore. Na pierwszy rzut idzie kołonotatnik, który wydany jest naprawdę ładnie, jednak nie jest to typ upominku, który wykorzystam. Jako element licencjonowany dużo bardziej pasowałaby mi figurka Funko POP! lub kubek. Ponadto w paczce była karta z czekoladowej żaby, autorskie naklejki, zakładka magnetyczna oraz bilet na mecz quidditcha.






Kolejnym dodatkiem do paczki była maleńka fiolka z eliksirem Felix Felicis. W pudełku posypany brokatem jest krem do rąk. Pachnie przepięknie, kojarzy mi się z oliwką dziecięcą. Z pewnością będę go używać, bardzo trafiony element paczki.




Przedmioty, których przeznaczenia nie potrafię określić. Fiolka, w której zgodnie z opisem znajdują się resztki miotły Harrego po meczu quidditcha. Szczotka i zawartość puszki to elementy, które należy wykorzystać do czyszczenia miotły. Czy w realnym życiu mogę je do czegoś użyć? Nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie.



Kolejna rzecz, na którą czekałam, przeglądając zawartość paczki. Autorska herbata. Równie bardzo jestem fanką herbat, jak i kawy, więc takie prezenty są dla mnie zawsze na plus. Mieszanka zielonej herbaty z puszki przypadła mi do gustu i z pewnością ją wypiję. Dodatkowo, puszkę można także wykorzystać do innych mieszanek w przyszłości.


Na ostatni rzut świeczki! Zdecydowany atut całego sklepiku. Zapachy są świeże i pasują tematycznie do całego boxa. Po zapaleniu zapach unosi się w powietrzu i nie jest duszący. Jak najbardziej na plus!




Jak wam się podoba zawartość pudełek? Zdecydujecie się na zamówienie jakiegoś?

~A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger