!TOP 3! #16 Ulubione wydawnictwa


Macie swoje ulubione wydawnictwa? U mnie sprawa zmienia się w zależności od tego, na jakie aktualnie gatunki mam 'fazę'. Kilka jest jednak niezmiennych i w oparciu o ostatnie doświadczenie czytelnicze postanowiłam wybrać te wydawnictwa, w przypadku których wybór książki zawsze lub prawie zawsze jest trafiony.


#3 Wydawnictwo Uroboros 
 

Jeśli chodzi o fantastykę to Wydawnictwo Uroboros w moim odczuciu nie ma sobie równych. Czy ktoś nie zna serii 'Szklany Tron' lub słynnych Dworów Sarah J. Maas? W ofercie znajdziemy też mnóstwo innych świetnych tytułów, które miałam okazję przeczytać. Wiele serii, które wciągają od pierwszego tomu i trzymają przy sobie czytelnika do samego zakończenia. Jeśli szukacie dawki dobrej fantastyki młodzieżowej to polecam wam właśnie to wydawnictwo!

#2 Wydawnictwo Czwarta Strona


W ostatnim czasie sięgam w większości po kryminały. Jeśli chodzi o Wydawnictwo Czwarta Strona to mają w tym temacie oddzielną grupę i to właśnie Czwarta Strona Kryminału jest moją ulubioną. Czytam wiele książek właśnie spod ich skrzydeł i dzięki temu mam możliwość poznania ogromnej ilości tytułów polskich autorów kryminałów. Jedna są lepsze, inne mniej, ale jestem zadowolona z książek, po które mam okazję sięgnąć. Zainteresowanym gatunkiem niezaprzeczalnie polecam!

#1 Wydawnictwo Albatros
 

Aktualnie liderem wśród wydawnictw moim zdaniem jest Wydawnictwo Albatros. Są zróżnicowani gatunkowo, ale ilość thrillerów psychologicznych, które wydają i miałam okazję poznać jest ogromna. Uwielbiam ten gatunek, a oferowane tytuły są strzałem w dziesiątkę. Nie ma co ukrywać, jak dla mnie jest to faworyt wśród wydawnictw na chwilę obecną!


Jak wyglądałoby wasze zestawienie?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger