#184 'Poza kontrolą' Kathryn Croft


Kathryn Croft to jedna z autorek, której książki biorę w ciemno. Nie przeczytałam jeszcze wszystkich poprzednich, ale nie oznacza to przecież, że nie mogę sięgać po nowości. Czy tytuł okazał się strzałem w dziesiątkę?


'A zresztą jak wygląda morderca? Kiedyś odpowiedziałabym na to pytanie bez wahania. Opisałabym kogoś o dzikim lub pustym spojrzeniu, nie do końca normalnego. Teraz wiem, że jest inaczej.'


Callie marzy o tym, aby zostać matką. Gdy wychodzi za mąż za Jamesa, ma nadzieję, że będzie mogła wejść w tę rolę wobec jego dwóch synów. Sytuacja nie jest jednak kolorowa, ponieważ chłopcy nienawidzą macochy i robią wszystko, aby uprzykrzyć jej życie. Callie też nie jest bez winy, zaczyna okłamywać męża i z każdym kolejnym coraz bardziej się w nich plącze. Dodatkowo jej tajemnice nie ułatwiają życia rodzinnego. Czy szala goryczy się przeleje i cały świat Callie się rozpadnie?

Historia opowiada przede wszystkim o tym, jak strach może zniszczyć relacje rodzinne, obojętnie jakie by nie były. Callie obawia się swojej przyszłości, a to powoduje, że jeszcze trudniej jest odnaleźć jej się w nowej rzeczywistości. Kłamstwo napędza kolejne, aż trafia się do momentu, w którym ciężko się z tego wyplątać. Książka wciągnęła mnie od samego początku i trzymała w napięciu prawie do samego końca. Udało mi się rozwiązać zagadkę przed zakończeniem książki, jednak nie wpłynęło to na moją ocenę.


'Czy chce, żebym przyznała, że popełniłam ogromny błąd? Że ten dom i chłopcy, i całe moje obecne życie sprawiają, że jestem nieszczęśliwa?'


Polecam zarówno ten, jak i poprzednie tytuły spod pióra autorki, które udało mi się przeczytać. Dawka dobrej, trzymającej w niepewności historii. Fani gatunku będą zadowoleni. A jeśli ktoś jeszcze nie zna autorki, warto zacząć od tego tytułu.


'Przytłacza mnie ciężar nie tylko wyrzutów sumienia, lecz także tajemnic. Nie znoszę kłamać, a jednak robię to coraz częściej.'


OCENA:  8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger