#120 'Oskarżenie' Remigiusz Mróz


W przypadku tej serii cieszę się, że nie jestem bardzo na bieżąco. Mogę w dowolnym momencie sięgać po kolejne części, nie czekając w napięciu na dalsze losy bohaterów. Co prawda przede mną już tylko dwie pozycje do końca i z pewnością wkrótce po nie sięgnę, ale póki co mam w głowie tę i muszę sobie wszystko poukładać.


'Ja zazwyczaj tak spędzam te noce, kiedy nie mam spania. Mówię swojemu mózgowi: czas się wyciszyć i wyłączyć, a on odpowiada mi: hola senora, przeanalizuj najpierw każde potknięcie, które w życiu zaliczyłaś.'


Po wydarzeniach z poprzedniego tomu Joanna Chyłka regeneruje swoje siły i nie bierze czynnego udziału w życiu zawodowym. Do momentu, aż nie odbierze tajemniczego telefonu... Okazuje się, że tylko ona może zająć się sprawą. Nic więc dziwnego, że ją przyjmuje i wraca w wir prawniczych gierek. Wszystko byłoby w porządku, gdyby w to wszystko w pewien sposób nie był wplątany także Zordon. Jak ułożą się losy pary? Czy wyjdą ze wszystkiego z podniesioną głową czy wręcz przeciwnie?

Seria wydaje mi się już tak znajoma jak ulubiony serial. Uwielbiam do niej wracać i uwielbiam kolejne wątki. Mam co prawda wrażenie, że autor wystawia bohaterów na coraz trudniejsze próby, jednak w niczym to nie przeszkadza. Bohaterowie zmagają się z kolejnymi trudnościami, ale dzięki temu kształtują swój charakter i coraz lepiej ich poznajemy. Chyłka również pozostaje w formie, a jej cięty język i dialogi z Zordonem nie raz sprawiły, że podczas lektury na ustach pojawił mi się uśmiech.


'-Wciąż uważam, że fajki wpływają korzystnie na środowisko naturalne.
- Korzystnie?
- Usuwają jego największy problem. Ludzi.


Kolejna część, kolejne zawirowania. Autor nie pozostaje dłużny, kolejną historię zakończył w momencie, w którym od razu powinnam sięgnąć po kolejną część. Lubię dawkować przyjemność, więc chwilę odczekam, ale podtrzymuję, że seria jest jedną z moich ulubionych i nie zamierzam z niej zrezygnować. Co więcej, zamierzam jak najszybciej nadrobić pozostałe zaległości!


'- Bo wiesz jak to mówią. Jeśli jesteś politykiem, aspiruj, by zostać prezydentem. Jeśli księdzem, dąż do bycia papieżem. Jeśli prawnikiem, próbuj zostać Chyłką.'


OCENA: 8/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger