podsumowanie miesiąca #14 MAJ


Skończył się pierwszy z miesiąc upałów. Najlepiej nie robić nic tylko leżeć przy wiatraku i czekać aż się skończą. Nie lubię lata, ani tak wysokich temperatur na zewnątrz. Ale nie mam niestety na to wpływu... Czytelniczo było standardowo, więc jestem zadowolona.


najlepszy post: najczęściej czytany post to recenzja książki 'Ernesto. Brat delfinów'
ogólna liczba wyświetleń: 18 508
wyświetlenia w maju: 1 004
ogólna liczba obserwatorów: 164  (wzrost o: 0 )
liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 1 224
średnia liczba stron dziennie: 40

najlepsza książka: niezaprzeczalnie najlepszą książką maja była historia Ellie opisana w książce 'Był sobie szczeniak Ellie'
najgorsza książka: brak

Jak minął Wam słoneczny i upalny maj? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger