#323 'Dni, których nie znamy' Timothe Le Boucher

  

Zaczęłam w tym roku swoją przygodę z komiksami/powieściami graficznymi i muszę przyznać, że jest to strzał w dziesiątkę! Jak się okazuje, historie są równie wciągające jak w przypadku zwykłych powieści, a jednocześnie otrzymujemy przepiękne ilustracje. Czy w tym przypadku wybór okazał się równie trafny, co poprzednio?

Lubin Maréchal budzi się pewnego dnia skołowany, ponieważ przespał cały dzień i nic z tego czasu nie pamięta. Okazuje się, że zaczyna żyć co drugi dzień i nie ma pojęcia czym to jest spowodowane. Czy uda mu się rozwikłać zagadkę?

Historia jest jednocześnie tajemnicza i bardzo wzruszająca. Nie wyobrażam sobie, jak to jest pamiętać tylko co drugi dzień z życia. Jak funkcjonować? I przede wszystkim, czy można się przyzwyczaić do takiego stanu rzeczy? Z pewnością wsparciem są zarówno przyjaciele, jak i najbliższa rodzina. Jednak nie zmienia to faktu, że dolegliwość jest dość uciążliwa i chłopak za wszelką cenę chciałby się jej pozbyć.

Rysunki są przepiękne i świetnie uzupełniają całą historię. Doceniam również to, że są kolorowe. Sama opowieść trafiła do mnie i momentami byłam wzruszona losem głównego bohatera. Chcecie dowiedzieć się w jaki sposób poradził sobie z życiem co drugi dzień? Sprawdźcie, bo naprawdę warto! Nie zawiedziecie się!   

OCENA: 9/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger