#311 'Nie chcesz wiedzieć' Bartosz Szczygielski

 

Czytałam już poprzednią książkę autora, więc zdecydowałam się na kolejną. Pamiętam, że poprzednim razem się nie zawiodłam. Czy teraz było tak samo?

'Przyszłość jest z góry ustalona, to przeszłość jest tym, co uderza z zaskoczenia. Tych, którzy są nieprzygotowani, zbyt pewni siebie i patrzą w inną stronę, niż potrzeba.'

Agata jest wróżką. Całe jej życie kręciło się wokół szklanych kul, świec i kart tarota, a wszystko co potrafi nauczyła ją matka. Po jej śmierci kobieta w dalszym ciągu przyjmuje klientów, aż do pechowego dnia, w którym podczas seansu dochodzi do tragedii. Co takiego się stało? I dlaczego tak bardzo wstrząsnęło kobietą?

Autor przybliża czytelnikowi zawód wróżki. Dowiadujemy się trochę o samych kartach tarota i ich wpływie na życie zarówno głównej bohaterki, jak i jej klientów. Motyw magii wyczuwalny jest na każdym kroku. I chociaż czytałam już książkę z tarotem w tle, okazały się one bardzo różne od siebie. Sama Agata jest pełna tajemnic, a aura wokół niej warta poznania.

'Życie w zgodzie z duchami sprawiało, że o wiele ostrożniej podchodziła do ludzi. Ci byli znacznie bardziej nieprzewidywalni, a czasem nawet spojrzenie w karty nie pomagało.'

Historia prowadzona zupełnie inaczej niż wszystkie. Poznajemy główną bohaterkę oraz różne oblicza ścieżek, jakimi podąża. Zabieg ten sprawił, że całość czyta się z wypiekami na twarzy i wprost nie można odłożyć książki na bok. Jesteście ciekawi? Polecam!

'Ludzie uwielbiają łzawe opowieści. Samotna kobieta, śmierć matki, a jak dołoży do tego jakąś rzadką chorobę, to sukces murowany.'

OCENA: 8/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger