#312 'Siostra' Louise Jensen

 

Przeczytałam już prawie wszystkie książki autorki, ta jest jedną z dwóch, które mi zostały. Czy historia okazała się pełna napięcia i warta uwagi?

'Ale czy można naprawdę - tak naprawdę - poznać drugą osobę?'

Grace nie potrafi wyobrazić sobie dalszego życia po nagłej śmierci swojej najbliższej przyjaciółki. Pewnego dnia na jej drodze staje Anna, która twierdzi, że jest siostrą Charlie. Jak potoczą się losy głównej bohaterki, która nie potrafi się pozbierać po tragedii? Jednocześnie znajdując list, w którym Charlie prosi ją o wybaczenie. Jakie tajemnice skrywają bohaterki?

Główna bohaterka jest młodą kobietą, która w momencie układania sobie dorosłego życia została stłamszona przez śmierć. Grace traktowała Charlie jak siostrę, dlatego powrót do rzeczywistości okazał się dla niej prawie niemożliwy. Nic więc dziwnego, że pojawienie się Anny potraktowała jak koło ratunkowe. Za wszelką cenę chciała przywrócić choć cząstkę przyjaciółki w osobie jej siostry. Czy uda jej się nawiązać nową, trwałą przyjaźń? Czy może nagłe pojawienie się kobiety ma głębsze znaczenie?

'Nie po raz pierwszy mam wrażenie, że jestem obserwowana. Tłumaczę sobie, że to absurdalne, po co ktoś miałby mnie obserwować?'

Historia dość przewidywalna, jednak dopiero po lekturze doczytałam, że jest ona debiutem autorki. Prawdopodobnie z tego wynika to, że okazała się gorsza niż pozostałe książki, które już poznałam. Mimo wszystko warto było ją przeczytać. Polecam, jednak raczej na początek przygody z thrillerami i samą autorką.

'Kiedy potrafisz pogodzić się z wadami drugiego człowieka, akceptujesz jego błędy, wybaczasz mu, to się nazywa prawdziwa miłość, nie sądzisz?'

OCENA: 6/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger