#309 'Trzecia żona' Ann Aguirre

 

Jakiś czas temu dodałam ten tytuł do biblioteki Legimi i drogą losową tym razem padło właśnie na niego. Czy historia mi się podobała?

'Niektórych po prostu trzeba zabić. I być może ja się do nich zaliczam.'

Marlena bardzo chciała wyjść za mąż. Mężczyzna, którego poślubiła kontroluje ją na każdym kroku, nie pozwala podjąć jakiejkolwiek decyzji. Mąż każdorazowo karze ją lub nagradza. Wszystkim wokół wydaje się, że kobieta żyje w idealnym świecie, jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Czy kobieta wyrwie się z toksycznego związku? Czemu tak naprawdę chciała wyjść za człowieka, który na każdym kroku ją niszczy?

Marlena jest kobietą, która od samego początku dąży do postawionego sobie celu. Znamy jej motywacje pierwotnie tylko pobieżnie, jednak z czasem wiele się wyjaśnia. Jedno wiemy na pewno, jest bardzo zdeterminowana. Do tego stopnia, że decyduje się na życie w toksycznym małżeństwie, bez żadnych praw do siebie samej. Co takiego stało się w jej życiu, że zdecydowała się na tak dramatyczne posunięcie?

'Tajemnica sukcesu tkwi w przekonaniu, że w niczym się nie ustępuje pozostałym. Wiara w siebie może zaprowadzić człowieka dalej, niż można by to sobie wymarzyć.'

Historia miała swoje wzloty i upadki. Momentami bardzo mnie wciągała, a innym razem wręcz przeciwnie. Pewne wydarzenia wydawały się wręcz nierzeczywiste i trudne do wyobrażenia. Ostatecznie jednak oceniam całość na plus i polecam, jeśli chcecie przeczytać thriller z rodzaju tych lżejszych.

'Ale życzenia, które się spełniają, zawsze mają ukrytą cenę, podobnie jak najpiękniejsze róże posiadają kolce, żeby człowiek się przez nie wykrwawił.'

OCENA: 7/10

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger