#283 'Idealna rodzina' Lisa Jewell

 

Już po zobaczeniu samej okładki wiem, że lubię takie książki, opis tylko mnie do niej przekonał i siadałam z nastawieniem na dobrą i wciągającą lekturę. Czy tak się okazało?

'Bezdomna. Samotna. Bez grosza przy duszy. Nawet nie jest tą, za którą się podaje. Imię też ma fałszywe. Jest duchem. Żywym, oddychającym duchem.'

W wieku dwudziestupięciu lat Libby otrzymuje informację od prawnika, że w spadku odziedziczyła dom. Nie jest to byle jaka nieruchomość, ponieważ w przeszłości znaleziono w nim trzy dorosłe osoby, które popełniły samobójstwo i dziesięciomiesięczne dziecko w kołysce. Jaka tajemnica się za tym kryje? Dlaczego to właśnie Libby odziedziczyła dom? Czy uda jej się rozwiązać tajemnicę sprzed lat?

Czy dziecko adoptowane powinno znać swoją przeszłość? Uważam, że tak. Właśnie dlatego trzymałam kciuki za Libby i chciałam, aby odkryła tajemnicę spadku. Jednocześnie nie spodziewałam się, że przeszłość będzie związana z zamknięciem, terrorem i życiem w sekcie. Dużo słyszy się o komunach, w których jedna osoba rządzi, a pozostali mieszkańcy nie mają w ogóle praw. Najczęściej osoby bardzo podatne na manipulacje dają się wciągnąć w takie życie. Jaka historia się za tym kryje i jaki ma ona związek z główną bohaterką? Warto poznać tę niesamowicie wciągającą i pełną tajemnic historię.

'Widziałem to wszystko i podświadomie, z niesamowitym dyskomfortem, rozumiałem, że oto pod moim nosem rozpoczęła się walka o wpływy, a mój ojciec już tego pierwszego dnia zaczął przegrywać.'

Jeśli jesteście ciekawi i chcecie odkryć tajemnice związane z posiadłością, którą odziedziczyła główna bohaterka to polecam. Wciągniecie się może nie od pierwszych stron, ale z pewnością nie odłożycie tej książki na bok. Polecam każdemu!

'To będzie przełom dla nas wszystkich. To dziecko stanie się przyszłością naszej wspólnoty. To dziecko będzie wszystkim.'

OCENA: 7/10

za książkę dziękuję Wydawnictwu:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger