seriale obejrzane na Netflixie #8

 

Ostatnio miałam mały zastój i w ogóle nie patrzyłam co tam ciekawego Netflix proponuje, ale jak już zaczęłam to nie mogłam się oderwać. Jesteście ciekawi co tym razem obejrzałam?

1. Nawiedzony dwór w Bly

Oglądałam wcześniej 'Nawiedzony Dom na Wzgórzu' z tej samej serii. Chociaż mnie nie porwał, postanowiłam dać szansę nowości i nie zawiodłam się! Henry Wingrave po tragicznej śmierci poprzedniej opiekunki dla dzieci postanawia zatrudnić nową. Kobieta ma się zajmować jego bratankiem i bratanicą, którzy mieszkają w dworze Bly. Okazuje się, że nic nie jest takie, na jakie wygląda, a ogromna rezydencja jest pełna tajemnic. Mroczna historia utrzymana w gotyckim klimacie, polecam!

2. Co kryją jej oczy

Nie czytałam książki, ale zwiastun bardzo mnie zainteresował. Lubię tego typu seriale, mroczne z tajemnicą w tle. Louise jest sekretarką Davida, z którym ma romans. Jednocześnie zaprzyjaźnia się z jego żoną Adele. Co z tego wyniknie? Zakończenie wbiło mnie w fotel, warto obejrzeć!

3. Kto zabił Sarę?

Kolejna propozycja, na którą dałam się skusić. Tytułowa Sara zostaje zabita, a za morderstwo oskarżony zostaje jej brat Alex. Po osiemnastu latach mężczyzna wychodzi z więzienia i postanawia pomścić śmierć siostry. I tutaj mam jedno ale, historia jest ciekawa i wciąga, jednak liczyłam na jeden sezon, a przynajmniej otrzymanie rozwiązania. Nie otrzymałam ani jednego ani drugiego i nie pozostaje mi nic innego jak czekać na kontynuację. 

Oglądaliście powyższe seriale? Podobały wam się?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger