#204 'Czyjaś córka' David Bell


Jestem jedną z tych osób, które wybierają książkę po opisie. Ta mnie do siebie przekonała, więc postanowiłam ją przeczytać. Dodam, że sam tytuł i okładka również zachęcają. Czy sama historia okazała się warta uwagi?


'Oni nie mówią, dlaczego tak się liczy te pierwsze czterdzieści osiem godzin, ale ja wiem. Chodzi o to, że zginie. Zostanie zabita. Zamordowana. Może... Zresztą łatwo sobie wyobrazić, co się może stać z dziewczynką. Z moją córką. Z naszą córką.'


Michael Frazier układa sobie świat z drugą żoną. Mają piękny dom, wspólne życie pełne perspektyw. Do szczęścia brakuje im tylko dziecka, o które starają się już od dłuższego czasu. Pewnego wieczoru do drzwi ich wspólnego domu puka była żona mężczyzny, Erica. Prosi Michaela o pomoc w odnalezieniu jej zaginionej córki, przy okazji informując go, że Felicity jest też jego dzieckiem. Czy tak jest faktycznie? I przede wszystkim, czy uda im się odnaleźć dziewczynkę zanim będzie za późno?

Historia rozkręca się od samego początku. Jest dynamiczna i prowadzona z perspektywy Michaela i Angeli, jego żony. Odkrywane są tajemnice, które nigdy nie miały wyjść na światło dzienne. Jednak to właśnie one krok po kroku prowadzą do rozwiązania sprawy i to ogromny atut tej książki. Krótkie rozdziały sprawiają, że całość czyta się bardzo szybko. Jednocześnie wciągająca fabuła sprawiła, że nawet nie zauważyłam kiedy przeczytałam całość. Samo zakończenie jest nieprzewidywalne. Wcześniejsze tropy wcale nie prowadziły do tego, co otrzymujemy na ostatnich stronach książki.


'Tak już jest, że wspólna rozpacz wzmacnia więzi między ludźmi.'


Warto poznać tę historię. Szybka i dynamiczna akcja to tylko niektóre z jej atutów. Nie pożałujecie czasu, który spędzicie z tą książką. Polecam.


'Chciał, żeby Felicity była jego dzieckiem Chciał wypełnić tę lukę w swoim życiu.'


OCENA: 8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
książka dostępna TUTAJ

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger