#202 'To, czego o mnie nie wiesz' Samantha Young


Lubię od czasu do czasu sięgnąć po dobry i wciągający romans. W przypadku książek Samanthy Young, które czytałam nie zawiodłam się jeszcze. Czy tym razem było tak samo?


'Zapomniałam też, że życie rządzi się swoimi prawami. Nie można w nieskończoność iść beztrosko przed siebie. Pewnego dnia coś się wydarza i trafiasz z powrotem w dawne miejsce. Życie takie jest.'


Dahlia dziewięć lat temu uciekła z domu i zamieszkała w miasteczku Hartwell. Znalazła tam nowe przyjaciółki, otworzyła sklep z pamiątkami i po prostu żyje. Pewnego dnia po niepokojącym telefonie od ojca wraca do rodzinnego miasta. Rozlicza się tam z rodziną i spotyka dawną miłość, Micheala. Czy ponowna ucieczka definitywnie zakończy ich miłość? Czy stanie się wręcz odwrotnie?

Przepiękna historia o miłości. Poznajemy głównych bohaterów stopniowo i poznajemy ich lęki. Dahlia zmaga się z demonami przeszłości i nie jest w stanie oddać się miłości. Właśnie dlatego ucieka. Jest osobą, która nie radzi sobie ze swoim życiem. Jednak jak to bywa w tego typu historiach, możemy spodziewać się wszystkiego. Sceny seksu są opisane bardzo obrazowo i dodaje to uroku całej historii. Trzymałam kciuki za głównych bohaterów i wręcz miałam nadzieję, że im się uda. Czy tak właśnie będzie?

Fani autorki z pewnością się nie zawiodą. Fani romansów również. Warto poznać historię Dahlii i Micheala. Jak skończy się ich historia? A może dopiero się zacznie? Przekonajcie się sami!


'To nie porażka, przyznać, że nie możesz sobie z czymś poradzić. To nie porażka, że potrzebujesz wsparcia, żeby przez coś przejść.'


OCENA: 8/10

Za książkę dziękuję Wydawnicywu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger