#138 'Opowiadania z zakładką' Karola Korman


Już jakiś czas temu napisała do mnie autorka książki z pytaniem, czy nie chciałabym napisać recenzji. Zgodziłam się w ciemno, bo uważam, że warto dawać szansę autorom, którzy potrzebują odrobiny pomocy w promocji swojego dzieła. Czy książka mi się spodobała?

Po otrzymaniu książki okazało się, że są to krótkie opowiadania. Nie chciałam się uprzedzać, ponieważ z tą formą dalej próbuję się zaprzyjaźnić. Każde opowiadanie posiada swoją datę publikacji, dzięki czemu wiem, w jakim przedziale czasowym powstało.

Po każdej historii możemy przeczytać wybrane komentarze czytelników, co jest fajnym pomysłem, bo możemy zweryfikować swoje własne odczucia po lekturze z odczuciami innych osób. Ponadto przed niektórymi opowiadaniami pojawiają się także wstępy od czytelników, które opisują w kilkunastu słowach o czym będzie konkretna historia.

Samej fabuły nie będę przytaczać, bo i opowiadania zapadły mi w pamięci tylko na krótką chwilę. Aż tak krótka forma przedstawiania historii nie jest chyba dla mnie. Może gdyby były one jeszcze bardziej rozbudowane? Nie wiem sama.

Jeśli jesteście fanami opowiadań to po książkę jak najbardziej możecie sięgnąć. Ja sama odłożyłam książkę na bok i właściwie nawet cytatów nie udało mi się wybrać. Nie zniechęcam jednak, bo sama dałam autorce szansę. Pozostaję jednak w stanie dalszego poszukiwania opowiadań, które mnie porwą i będę mogła znaleźć wyjątek od reguły, że opowiadania mogą mi się jednak podobać!


OCENA:  6/10

Za książkę dziękuję autorce:

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger