podsumowanie miesiąca #13 KWIECIEŃ


Kwiecień minął, wiosna w pełni. To z pewnością moja ulubiona pora roku, kiedy nie ma jeszcze tych okropnych upałów... Statystycznie też nie było najgorzej pod względem czytelniczym :)

najlepszy post: najchętniej czytana okazała się historia Bima, co wcale mnie nie dziwi. Psia tematyka bardzo Wam się spodobała :)
ogólna liczba wyświetleń: 17 504
wyświetlenia w kwietniu: 1 074
ogólna liczba obserwatorów: 164  (wzrost o: 0 )
liczba przeczytanych książek: 5
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 1 531
średnia liczba stron dziennie: 51

najlepsza książka: największe wrażenie zrobiła na mnie książka klubu 'Kobiety to czytają!' - 'Nic nie mów', co potwierdza tylko, że tematyka książek klubowych zawsze jest poruszająca i jednocześnie wciągająca.
najgorsza książka: najgorsza okazała się 'Po prostu Marta', nie była tragiczna, jednak nie porwała mnie pod żadnym względem, dlatego dostała najniższą ocenę ze wszystkich książek przeczytanych w kwietniu.

Jak wyglądał Wasz początek wiosny? Udany? U mnie jak najbardziej! I jak widać na zdjęciu, Luna dołączyła do mojej kolekcji POPów :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger