podsumowanie miesiąca #11 LUTY


Mam wrażenie, że luty mknie jak szalony. Wiem, że jest to najkrótszy miesiąc, ale to właściwie różnica tylko dwóch dni, a ledwo się zaczyna, a już jest marzec. W tym roku jednak luty był dla mnie łaskawy i przeczytałam dość sporo pozycji! Więcej na ten temat poniżej.


najlepszy post: najczęściej czytanym postem okazał się mój post urodzinowy! wkrótce też pojawią się wyniki konkursu :)
ogólna liczba wyświetleń: 15 352

wyświetlenia w lutym: 1 690
ogólna liczba obserwatorów: 162  (wzrost o: 5 )

liczba przeczytanych książek: 7
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 2 450
średnia liczba stron dziennie: 88

najlepsza książka: pozycja, która okazała się najlepsza i jednocześnie na długo pozostanie w mojej pamięci to zdecydowanie 'Powrót do domu'.
najgorsza książka: najgorszy okazał się poradnik 'Magiczna iskra', który czytało mi się ciężko i właściwie już zapomniałam o tej książce.

Jak wyglądał Wasz najkrótszy miesiąc w roku? Jesteście zadowoleni z własnych wyników?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger