podsumowanie miesiąca #4 LIPIEC


Lipiec już praktycznie za nami, a z nim również połowa lata. Nie zanudzając, przechodzę do comiesięcznego podsumowania.


najlepszy post: w lipcu najwięcej wyświetleń uzyskała recenzja Falconu :)
 
ogólna liczba wyświetleń: 5 952
wyświetlenia w lipcu: 937

ogólna liczba obserwatorów: 104  (wzrost o: 12) setną obserwatorką jest Iskierka, dziękuję! pomyślę co z tym zrobić ;)
liczba przeczytanych książek: 7
ilość rozpoczętych książek: 1
liczba przeczytanych stron: 2 728
średnia liczba stron dziennie: 88

najlepsza książka: w lipcu najlepsze okazało się Miasto Cieni z oceną 9/10 i wspaniałą kontynuacją historii o osobliwych dzieciach. W sierpniu planuję zakończyć trylogię, mam nadzieję, że mi się to uda!

najgorsza książka: co do najgorszej pozycji nie mam wątpliwości, było to Kilka dni lata z oceną 6/10.
plany czytelnicze: lipiec okazał się dobrym miesiącem pod względem czytelniczym. Mimo wszystko, planuję przeczytać nie mniej niż 5 książek w sierpniu i mam nadzieję, że mi się to uda!

Jak wyglądał Wasz lipiec?Tak jak założyliście czy może udało się Wam przekroczyć swoje plany?

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger