seriale obejrzane na Netflixie #4


Kolejna dawka seriali, które udało mi się zacząć i obejrzeć w ostatnim czasie. Jesteście ciekawi?


1. Już nie żyjesz


Jakiś czas temu oglądałam pierwszy sezon i zupełnie zapomniałam o tym serialu. Dopiero premiera drugiego sezonu mi o nim przypomniała. Dwie kobiety, które łączy wspólna historia i z dnia na dzień stają się najlepszymi przyjaciółkami. Lekki serial, do obejrzenia w wolnej chwili, jednak nie jest to nic, co koniecznie trzeba zobaczyć.

2.V Wars

Jak byłam młodsza to nie mogłam przejść obojętnie obok jakiegokolwiek serialu/filmu z wampirami. Sentyment pozostał. Na plus jest też główny bohater, znany z serialu Pamiętniki wampirów. Fani z pewnością w dalszym ciągu widzą w nim Damona!
Sama wizja wampirów, nazywanych tutaj krwiopijcami różni się od tej, którą otrzymywaliśmy już w przeszłości. Kolejny dowód na to, że temat jest uniwersalny i zależy w większości od twórcy. Ja jestem na tak, z pewnością obejrzę kolejny sezon jak tylko się pojawi!

3. W głębi lasu

Wraz z premierą serialu było o nim bardzo głośno. Postanowiłam go obejrzeć, ale w pierwszej kolejności przeczytałam książkę. Uważam, że produkcja miała potencjał, ale nie został on wykorzystany. Wydawało mi się, że oglądam obrazy wyjęte z książki, które w ogóle nie są ze sobą spójne. Wiele faktów zostało pominiętych lub całkowicie zmienionych. Jestem niestety na nie.


Oglądaliście jakiś z powyższych seriali? Macie podobne zdanie do mojego czy zupełnie inne? Dajcie znać!

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger