!TOP 3! #17 zakładki do książek



Tym razem postanowiłam przedstawić ranking najładniejszych zakładek spośród wszystkich, które posiadam. Jesteście ciekawi?

#3 zakładki magnetyczne

Zakładki magnetyczne mają swój urok. Co więcej, w większości nie wychodzą poza granice książki, dzięki czemu jest mniejsze prawdopodobieństwo, że się zniszczą. Sama używam ich głównie podczas czytania, do oznaczania końca rozdziału - lubię wiedzieć ile zostało mi do końca. Jednak na co dzień używam innych.


#2 zakładki od Molom

Swego czasu używałam ich praktycznie do każdej czytanej książki. Widać zresztą na zdjęciu, że niektóre wzory (szczególnie jeden) są już zniszczone. Lubię jednak wzory tych papierowych zakładek i jak tylko pojawiają się nowe to staram się coś wybrać i powiększać kolekcję, bo są naprawdę pomysłowe i trafiają w mój gust!

#1 zakładki od tojko

Bardzo długo tylko oglądałam wzory zakładek od tojko. Podobały mi się, jednak nie zdecydowałam się na zakup. Przy pierwszym zamówieniu, a właściwie po jego odbiorze, przepadłam. Te zakładki to istny majstersztyk! Są przepiękne, starannie i dokładnie wykonane, a przy tym praktyczne. Aktualnie nie używam innych, tylko te. Mam nadzieję, że nowe wzory nie będą pojawiać się często, bo w innym wypadku stracę na nie majątek!


Zbieracie zakładki? Macie swoje ulubione? A może nie używacie ich w ogóle?

~A.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger