#219 'Cofnąć czas' Samantha Young


Tradycyjnie już, jak potrzebuję lżejszej książki to romanse od Samanthy Young są niezawodne. Świetnie spędzam przy nich czas, a jednocześnie nie wymagają ode mnie głębszych przemyśleń. Czy w przypadku tego tytułu było podobnie?


'Wiózł mnie starym, rozklekotanym samochodem przez ulice Edynburga, a ja słuchając nieuważnie jego gadaniny, czułam się tak, jakby los postawił przede mną dwie filiżanki, a ja nierozważnie napiłam się z tej niewłaściwej.'


Shannon miała w swoim niedługim życiu kilka związków z mężczyznami określanymi mianem 'playboy'. Każdy następny związek był coraz bardziej destrukcyjny, aż w pewnym momencie dziewczyna uciekła z rodzinnego miasta i postanowiła zacząć życie na nowo. I w tym momencie na jej drodze staje Cole. Czy da mężczyźnie szansę pomimo tego, że wyglądem przypomina mężczyzn, od których postanowiła uciec? Czy tym razem dziewczynie uda się ułożyć życie?

Historia z pozoru może się wydawać płytka, jednak ma w sobie to coś. Nie jest to zwykła opowieść o miłości. Poruszane są tematy wpływu przeszłości na teraźniejsze decyzje, a także wpływu rodziny na dalsze życie dorosłej osoby. Shannon zmaga się z wieloma duchami przeszłości i nie do końca jest w stanie sama sobie z nimi poradzić. Czy uda jej się znaleźć kogoś, kto jej w tym pomoże i będzie z nią na dobre i złe? Czy tym kimś okaże się Cole? Warto się o tym przekonać!


'Nie miało dla mnie znaczenia, jakim człowiekiem jest Cole Walker. Nie zamierzałam tego odkrywać.'


Kolejna historia, którą warto poznać w luźniejszy dzień, kiedy nie ma się ochoty na wymagającą lekturę. Jednak fakt, że książka nie wymaga myślenia ani odrobinę jej nie uwłacza! Wręcz przeciwnie, mnie do siebie przekonała i polecam każdemu poznanie historii Shannon i Cole'a.


'Nie można być w związku, chyba że ufa się całkowicie temu komuś, z kim się jest w rzeczonym związku.'


OCENA: 8/10

Za książkę dziękuję Wydawnictwu:
~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger