UNBOXING #8 MEGA MYSTERY BOX z Pokątnej


W ramach tegorocznego prezentu świątecznego wybrałam Mega Mystery Boxa z Pokątnej (https://www.ulicapokatna.pl/). Chciałam w końcu otrzymać garść gadżetów z Harrego Pottera, a ta paczka wydawała mi się najciekawsza, więc oto i ona!


Wybrałam paczkę z Pokątnej ze względu na dużą ilość różnych gadżetów w środku. I tak na początku mamy zestaw pocztówek, które mogą posłużyć jako zakładki do książki i w ten sposób mam zamiar je wykorzystać. Ponadto mamy bilet na kurs Błędnym Rycerzem oraz brelok do kluczy (których w moim przypadku nigdy za wiele) i uniwersalny magnes na lodówkę.

Następnie znalazłam notatnik, który jest świetny zarówno na zewnątrz jak i w środku (chociaż jak znam siebie, będzie mi szkoda cokolwiek w nim zanotować). Jest także słownik z lekcji eliksirów i to, na co czekałam, czyli świeczka! A dokładnie jest to Światłoklik o zapachu szarlotki domowych skrzatów. Pachnie fenomenalnie i już chciałabym poznać kolejne zapachy!

Największą niewiadomą była dla mnie figurka Funko POP!. Mam już kilka w swojej kolekcji i bardzo nie chciałam, aby w pudełku znalazła się powtórka. Skrycie chciałam mieć profesor Trelawney, więc zawartość okazała się strzałem w dziesiątkę! Dodatkowo znalazłam także personalizowany list z Hogwartu.



W pudełku było też coś, co jak dla mnie jest najmniej trafione. Nie było miejsca na podanie swoich preferencji, ale osobiście wybieram wyłącznie jasne kolory w przypadku koszulek. Białą wykorzystam, pozostałe zostawię do spania.

I na koniec kubeczki! Małe do espresso, którego nie piję, więc wykorzystam w inny sposób i idealny na zimowe dni kubek termiczny. Z niego z pewnością nie raz skorzystam, muszą tylko zacząć się większe mrozy na zewnątrz! Jest także jedyna rzecz z mojego domu, czyli podkładka pod kubek z Ravenclaw, która znalazła już swoje miejsce na służbowym biurku.


Mieliście już kiedyś swoją paczkę z tego sklepu? Zestaw gadżetów był satysfakcjonujący? A może polecacie inny box z tematyki Harrego Pottera? Osobiście do Sklepiku z Pokątnej z pewnością wrócę, ale następnym razem wybiorę mniejszy box tematyczny.

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger