UNBOXING #7 Gemina






Chyba każdy zna akcje wydawnicze Moondrive. Brałam udział w większości z nich i jestem bardzo zadowolona zarówno z zamysłu jak i wykonania całości. Tym razem akcja dotyczyła wydania Geminy, drugiej części Illuminae. Nie ukrywam, że pierwszej części jeszcze nie przeczytałam, jednak książka jest tak świetnie wydana, że nie mogłam odmówić sobie udziału w akcji.















Gemina została wydana w podobny sposób jak pierwsza część. Twarda oprawa i tym razem niebieska obwoluta. Wagowo nie nadaje się raczej do czytania w podróży lub w tramwaju, dlatego póki co pięknie zdobi półkę. Ale z pewnością sięgnę po obie niedługo, jak tylko będę przez dłuższy czas siedziała w domu :)



Akcja nie miałaby tak ogromnego powodzenia gdyby nie zestaw gadżetów dołączonych do przesyłki. Tym razem było ich dość sporo. Jako pierwsze z paczki wyjęłam pocztówki i zakładkę. Wydane są fenomenalnie, oprawa graficzna i kolorystyka bardzo przypadły mi do gustu. Z pewnością wykorzystam je jako zakładki do książek i będę mogła wymieniać je w zależności od tego, na którą aktualnie będę miała ochotę :)


Następny był notes z gładkimi kartkami w środku, więc na pewno go wykorzystam. Długie skarpetki będą idealne do zimowych butów. Dalej są dwie naklejki (dobrze, że na komputerze jest jeszcze miejsce, będą się ładnie prezentowały :) ). W paczce była też opaska na rękę i jest to właściwie jedyna rzecz, z której nie skorzystam. Odłożę na bok, dużo miejsca nie zajmuje.




Kubek to coś, na czym najbardziej mi zależało! Mam już jeden podobny z Trzech mrocznych koron i bardzo go lubię. Ten jest równie piękny, więc z pewnością jak tylko skończą się upały i wróci sezon na herbaty to zacznę z niego korzystać. Nie ma innej opcji, nie może się zmarnować!








Braliście udział w akcji? Macie już swoje zestawy? :)

~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tutaj jesteś. Zostaw proszę komentarz, który zmotywuje mnie do dalszej pracy i ulepszania bloga. Jeśli nie chcesz odnieść się do mojej opinii napisz po prostu co polecasz do przeczytania :)

Copyright © Aga Zaczytana , Blogger